Re: gainward 8800gs 384mb

Autor: CeBeR <precz_z_sekcijanstwem_at_gazeta.pl>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 20:27:53 MET

Maciej Browarczyk pisze:

> Co prawda nie mam 8800GS Gainwarda ale mam 8800GT 512MB PCX DD (ta ze
> zmienionym, nie referencyjnym chlodzeniem). Roznicy miedzy 8800GS a moim
> w chlodzeniu prawie nie ma, no moze poza tym, ze moje jest czarne i ma
> jakas dziwna blache ;-p U mnie obroty sa sterowane automatycznie w
> zaleznosci od temp. W idle jest cichy tak jak Zalman VF700 puszczony na
> 5V, jak pocisniesz jakas wymagajaca gre w 1600x1200 no to zaczyna byc
> dosc slyszalny, mi to w sumie narazie w grach nie przeszkadza.

Oprócz koloru i "dziwnej blachy" chłodzenia różnią się też np. tym, że w
8800GS nie ma regulacji obrotów - ani automatycznej, ani programowej, w
grę wchodzi zatem ewentualnie jedynie spowolnienie przez obniżenie
napięcia zasilającego. Do tego nie działa ani odczyt obrotów
wentylatora, ani temperatur.