Re: gainward 8800gs 384mb

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 19:47:52 MET

Użytkownik kuba napisał:

> Jedyne co mnie martwi, to wysoki halas ponoc trapiacy te karte - wg nvision.pl.
> Czy ktos na grupie ma ta karte (badz ja slyszal w dzialaniu) i moze powiedziec
> czy halas rzeczywiscie jest duzy? W tej chwili mam Galaxy 7300GT z wiatrakiem
> Zalmana.

Co prawda nie mam 8800GS Gainwarda ale mam 8800GT 512MB PCX DD (ta ze
zmienionym, nie referencyjnym chlodzeniem). Roznicy miedzy 8800GS a moim
w chlodzeniu prawie nie ma, no moze poza tym, ze moje jest czarne i ma
jakas dziwna blache ;-p U mnie obroty sa sterowane automatycznie w
zaleznosci od temp. W idle jest cichy tak jak Zalman VF700 puszczony na
5V, jak pocisniesz jakas wymagajaca gre w 1600x1200 no to zaczyna byc
dosc slyszalny, mi to w sumie narazie w grach nie przeszkadza.

> A wogole co sadzicie o tej karcie? Za 450 zlotych (a pewnie jeszcze stanieje jak
> tylko wyjdzie 9600gt) otrzymujemy calkiem mocna zabawke dx10. Wiadomo, Crysisa
> nie uciagnie, ale juz z Gears of War chyba klopotow nie bedzie.

Sadze, ze jesli nie mozesz kupic 8800GT to 8800GS bedzie najlepszym
wyborem, kup nie pozalujesz, ja kupilem Gainwarda 8800GT 512MB za 696zl
i nie zaluje :) Za tyle w mojej okolicy to mozna kupic karty z
referencyjnym, wyjacym chlodzeniem a to jest ciut lepsze aczkolwiek
furory jak Accelero S1 nie robi ;)

--
Pozdrawiam,
Maciek