Radeon X1950pro

Autor: Piotr <pnat_at_wp.pl>
Data: Wed 20 Feb 2008 - 23:12:11 MET

Witam.
Cuś się stało mojej karcie graficznej (chyba). Włączyłem kompa, jak codzień,
i tu nic, nie ma sygnału do monitora, który jest podłączony kablem cyfrowym.
Wentyl na karcie się kręci, komp przy uruchamianiu nie daje żadnych sygnałów
serwisowych, a obrazu na monitorze nie ma. Próbowałem podłączyć analogowo
przez przejściówkę (ten Radeon ma tylko dwa wyjścia cyfrowe) i tez nic.
Monitor podłączony do laptopa analogowo działa.
Pewnie coś padło na grafie, ale co i czy ktos naprawia takie ustrojstwa w
Katowicach?
pzdr
Piotr