Restarty kompa

Autor: profi <profi_at_host.com>
Data: Wed 20 Feb 2008 - 18:48:57 MET

Witam

Mam od niedawna Pentiuma Core Duo, oraz płytę Gigabyte P35 DSL no i robią mi
się co pewien
czas XP pokazuje niebieski komunikat no i restart (który wyłączyłem już).
Sprawdzałem pamięć i HDD
no i wydaje się wporządku a Windows instalowałem już kilka razy i ciągle to
samo.

Kilka razy dostałem niebieski komunikat z błedem pliku .sys myszki, raz
pisało, że to była wina RTL (driveru do karty sieciowej płyty) a wczoraj
wywalił mi się przy hibernacji komunikat "driver power state failure".

Czy te wszystkie restarty mogły być powodem, że przy wyłączniu hibernowałem
Windowsa?
A może myszka podłączona pod USB (nie PS2) powoduje takie dziwne rzeczy?
Czy może płyta jest robnięta już od nowości? Bo chyba nie zasilacz powoduje
takie zachowanie?