MP3 player + Line In = bardzo cichy dźwięk

Autor: teel <tlorek_at_gmail.com>
Data: Wed 20 Feb 2008 - 18:48:31 MET

Czołem,
Podpiąłem wyjście słuchawkowe odtwarzacza MP3 do wejścia liniowego
karty dźwiękowej (SB Audigy 2 ZS oraz później do jakiejś onboard-owej)
no i dźwięk jest i owszem, ale bardzo cichy, co mnie trochę dziwi.
Przecież wyjście słuchawkowe playera posiada już wzmocniony sygnał,
więc powinno działać głośno, czy nie?

Gdy podłączę playera do wejścia mikrofonowego to sygnał jest
mocniejszy, ale powinien "zabijać", bo z kolei wejście mikrofonowe
jest 0dB i idzie na przedwzmacniacz. Raczej niemożliwe, żeby 2 karty
dźwiękowe były uszkodzone. Czy ktoś próbował takich połączeń lub
mógłby spróbować i dać znać jak jest u niego?

Zdrówka
teel