Re: geforce 7300GT

Autor: Shrink <shrinkwarp_at_vp.pl>
Data: Wed 20 Feb 2008 - 00:58:55 MET

slogan wrote:

> Niestety ciągle mam wątpliwości.Czytając opinie na benchmarku i komputroniku
> tam temperatura tych kart zdaniem użytkowników podczas intensywnej gry i
> podkręcenia osiąga takie wartości jak u mnie na luzie.

Opierając się na cudzych opiniach daleko nie zajedziesz. Bo ci co te
komentarze piszą mogą np. mieć lepiej rozplanowaną, chłodzoną i bardziej
przestronną obudowę, o warunkach panujących w pomieszczeniu "testowym"
nie wspominając.

> Niby gwarancja na dwa
> lata ale? czy ją uznają,czy czekać aż zdechnie.

Przy tak niskich temperaturach i bez dodatkowych usterek? Troszkę sobie
poczekasz..

> Na drugim kompie jest też
> karta Palita tylko gf8600gt w domu i tam temperatura jest o 10 stopni
> niższa.Co robić?

Odstawić PC od grzejnika/kaloryfera, polepszyć chłodzenie obudowy,
zmienić fabryczne "smarowidło" pod radiatorem GPU na porządną pastę,
wstawić karcie lepsze chodzenie - najlepiej w podanej kolejności.