Re: geforce 7300GT

Autor: slogan <trojacz_at_polbox.com>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 22:23:04 MET

Użytkownik "Ralf" <ralf_k@bezspamu.interia.pl> napisał w wiadomości
news:47bb35fb$0$24324$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Ja mam 40'C w 2D, na pełnych obrotach i podkręcona z 500/700 na 610/810
> ma temp do 60'C. Karta galaxy z zalmanem.
>
> --
> pozdrawiam
> Ralf
Niestety ciągle mam wątpliwości.Czytając opinie na benchmarku i komputroniku
tam temperatura tych kart zdaniem użytkowników podczas intensywnej gry i
podkręcenia osiąga takie wartości jak u mnie na luzie.Niby gwarancja na dwa
lata ale? czy ją uznają,czy czekać aż zdechnie.Na drugim kompie jest też
karta Palita tylko gf8600gt w domu i tam temperatura jest o 10 stopni
niższa.Co robić?Gdy zadzwoniłem do sklepu gdzie kupilem to powiedziano mi,że
to prawidlowe.Mam duże wątpliwości.