Kontroler RAID i karta d¼wiêkowa - lepsza oddzielna, czy na p³ycie?

Autor: Darek <darek_s123_at_wp.pl>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 19:33:54 MET

Wiem, ¿e zazwyczaj urz±dzenia kupowane osobne s± lepsze od tych
zintegrowanych z p³yt±.
Ale mam konkretne pytanie o taki przypadek:

Kontroler RAID:
Osobny Silicon Image SIL 3112 z obs³ug± RAID 0 i 1

czy
kontroler wbudowany na p³ycie Intel DP35DP (nie uda³o mi siê ustaliæ jego
producenta)
z obs³ug± RAID 0, 1 i 5.
Zastosowanie: RAID 0

Karta d¼wiêkowa:
Na p³ycie: 8-channel (7.1) audio subsystem using the IDT* STAC9271D audio
codec and
Dolby* Home Theater certification

czy
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer

zastosowanie: nagrywanie g³osu do prezentacji. Ma byæ jak najwy¿sza jako¶æ
nagrania, jak najmniej szumów.