Gdzie to wyświetlanie 3D

Autor: Dżejm <no.spam_at_no.spam>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 11:56:44 MET

Witam grupę,

Chciałbym sobie porobić i pooglądać na kompie zdjęcia 3D. Takie prawdziwe
ładne pełnokolorowe 3D :). Tylko z tym oglądaniem jest problem. Widzę takie
alternatywy:

1. Monitor 3D. Jakiś czas temu wszystkie serwisy się o nich rozpisywały. Np.
http://www.idg.pl/news/132050.html
Ale czy gdzieś to można kupić w Polsce ? Ten monitor jest jak yeti ...
wszyscy mówili ... nikt go nie widział ;).

2. Okularki migawkowe. Czy istnieją takie działające z monitorami LCD
(odświeżanie 75Hz) ? Nie chcę przez nie grać, więc jakieś mruganie ujdzie,
byle by poszło. Na allegro znalazłem aż jeden model dla CRT.

3. Dwa rzutniki plus filtry, ekran i okularki polaryzujące. Pewnie cena była
by kosmiczna. Ale też tylko słyszałem o takim rozwiązania, ale żeby w
jakimkolwiek sklepie znaleźć coś gotowego ... nic z tego.

4. Okulary z wyświetlaczami (HMD). Wysoka cena i niska rozdzielczość
(800x600) - odpada. Wspomniałem o tym tylko z obowiązku ;).

Może jakieś inne konkretne rozwiązanie ?

pozdro