Re: Zaopiniujcie mi zestaw, proszę

Autor: tg <a_at_a2154.a>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 10:57:09 MET

T.N. napisal:
> Czyli mamy utratę 50 % danych, a nie całości jak w przypadku jednego
> dużego dysku.

ale zgodnie z prawem murphego i tak szlag trafi 'wazniejsze' dane

z mojego doswiadczenia wynika ze sa dwa glowne typy awarii

1. dysk sie powoli degraduje, co mozna zobaczyc za pomoca smarta i
zabezpieczyc sie wczesniej

2. problemy z zasilaczem kiedy pali sie wszystko jak leci i nie ma
znaczenia czy ma sie jeden czy 2 dyski

a podczas calego mojego kontaktu z komputerami raz jeden jedyny
spotkalem sie z 20gb barracuda ktora poprostu w trakcie pracy
komputera wylaczyla sie i nie dala uruchomic ponownie
(a i to opisane przez znajomego, a nie z wlasnych doswiadczen)

jak ktos chce miec 2x250 do normalnego uzytku - jego wybor
ja tylko mowie ze ze wzgledu na to wszystko co napisalem
wczesniej sam wolalbym 1x500 bo *moim* zdaniem jest to ze
wszech miar lepsze rozwiazanie