Zaopiniujcie mi zestaw, proszę

Autor: gb <gzymsiol_at_gmail.com>
Data: Sun 17 Feb 2008 - 12:23:45 MET

Witam,
Po długich godzinach spędzonych przed monitorem wytypowałem sprzęt,
który zamierzam nabyć drogą kupna. Ponieważ nie jestem na bieżąco,
przy swoim wyborze opierałem się na opiniach, testach i recenzjach
znalezionych tu i ówdzie. Proszę Was o ocenę i ewentualną weryfikację
kompatybilności i jakości poniższej konfiguracji, za co już teraz
dziękuję :)

1. Płyta Główna: Gigabyte GA-EP35-DS3R
2. Procesor: Intel Core2 Duo E8200 2,66GHz (S775) BOX
3. RAM: PDP Patriot Dual 2x2GB PC6400 DDR2 800 MHz LLK CL4
PDC24G6400LLK
4. Zasilacz: Chieftec CFT-560A-12S-560W
5. Grafika: GeForce 8800GT Galaxy 512MB TV & DVI & HDMI (PCI-E)
6. Dyski: Seagate 250GB Barracuda 7200.10 250GB 16MB, SATA2
ST3250410AS / 2szt.
7. Nagrywarka: Samsung DVD+/-RW SH-S203N LightScribe bulk black + soft
(Serial ATA)
8. Do tego jakaś zgrabna, prosta, czarna obudowa, najlepiej Gigabyte
GZ-X3 black

W zestawie będzie też Win XP Pro, bo Visty się boje (słusznie?)

Podstawowe pytania to:
- czy zasilacz jest wystarczający?
- czy ktoś już miał do czynienia z tą kartą graficzną (jest w miarę
nowa), jak się sprawuje i czy nie ma z nią problemów?
- czy lepiej wsadzić ram 2x2GB czy 4x1GB?
- czy warto kupować w apollo.pl? (ceny mają dobre, nie wiem co z
resztą).

Dodam jeszcze, że komputera używam przede wszystkim do grafiki 2d/3d,
trochę do montażu video, a czasami zagram w COD4 albo RBR.

--
Pozdr.,
gb