Re: Konfiguracja, prośba o poradę

Autor: starko <konrad.starzyk_at_gmail.com>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 09:30:28 MET

> 1. Przewidujesz jakąś kartę graficzną, czy będziesz telepatycznie
> odbierał informację wprost z PCIE? ;)

:D wiesz, uznałem że karta graficzna w takim zestawie zupełnie nie ma
znaczenia, wszystko co będzie miało wyjście cyfrowe się nada.

> 2. W jaki sposób chcesz umieścić pamięci DDR2 w slotach przeznaczonych
> na DDR3? A skoro już o tym mowa, to przy CAD chyba lepsza byłaby większa
> pamięć?

Wydawało mi się że ta płyta obsługuje obydwa typy pamięci, ale
rzeczywiście masz rację...
W takim razie może Asus P5K-E ?
Chyba że możecie coś innego polecić - nic nie będzie podkręcane, musi
być RAID i płyta ma być bardzo stabilna.
No i oczywiście obsłużyć E8400.

> 3. Na dane to chyba lepsza byłaby macierz RAID 1, a nie nie RAID 0, no
> chyba, że lubisz dreszczyk emocji ;)

Jasne, masz rację, pomyliły mi się numerki:)

Pozdrawiam,
Konrad