Re: Grafika AGP - bez dodatkowego zasilania?

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Mon 18 Feb 2008 - 23:44:49 MET

Gry to nie tylko karta graficzna. Wąskim gardłem Twojego sprzętu jest
procesor. Jeśli będzie on zbyt wolny to nawet najsilniejszy GF8800 nic nie
da. Tak wiec nie wiem czy jest sens inwestowania w kartę graficzną. Zresztą
i tak nie była by ona żadną rewelacją jeśli zasilacz będzie się wyłączał...

I co to za problem aby wymienić zasilacz? U mnie ostatnio padł jeden stary
kapeć i dysk podłączany do kieszeni zaczął się zatrzymywać z braku prądu
oraz systemowy zaczął zwalniać obroty co kilka sekund. Wyrwałem chwasta i
kupiłem jakieś 500W pudełko które ma całkiem sporo mocy którą faktycznie
może ciągle dostarczać do mojego blaszaka (z obliczeń wyszło coś koło
400W). Kapelusz kosztował 125 zł w pobliskim sklepiku komputerowym. Na
Allegro pewnie dostał bym go połowę taniej. Dodatkowo poprawiło się
chłodzenie w całej budzie bo 12 cm potwór wysysa powietrze na zewnątrz
blaszaka.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *