Grafika AGP - bez dodatkowego zasilania?

Autor: koment <pjwrules_wytnij__at_op.pl>
Data: Mon 18 Feb 2008 - 22:11:55 MET

Witam
Ostatnio sporo postów sie przewija na grupie o kartach AGP. Mój sprzęt to Athlon
64 2800+ (1800MHz) s754 płyta ASUS K8V-X (z AGP), 1024 RAM Kingston i grafika
Radeon 9600XT - całość zasilana Mode Com Feel 350W.
Jaką kartę graficzną jest sens kupić do tego zestawu - a którą będzie w stanie
zasilić w/w zasilacz?
Wiadomo że teraz na AGP jest coraz mniej kart - a te które są - to często
dziwaczne klony - dlatego nie wiem czy wymiana karty umożliwi mi na obecnym
sprzęcie możliwość grania w tytuły typu Sega Rally z włączonymi efektami (bo
obecnie da się grać tylko na minimum detali i bez dźwięku :] inaczej sie zacina
hehe
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam
koment