wentylator asus CSR P6S - prośba o opinie

Autor: gonzo <gonzo_at_muppetshow.org.invalid>
Data: Mon 18 Feb 2008 - 15:18:58 MET

na allegro pojawiły się (a może były już wcześniej, nie wiem)
wentylatory 8cm x 8cm firmy ASUS model CSR P6S. sprzedający opisuje je
jako bardzo ciche, zaledwie 5dBA. cena wydaje mi się atrakcyjna, może
nawet bardzo. mam jednak pewne wątpliwości, bo w moich oczach popyt nie
wychodzi na przeciw opisywanej atrakcyjności i parametrom.

w związku z tym mam pytanie, czy faktycznie te wiatraki są takie ciche,
czy też sprzedawca trochę przechwalił swój towar? będę wdzięczny za
opinie użytkowników i porównania do innych wiatraków.

z góry dziękuję,
gonzo