Re: Monitor FlatronLCD-TV M228WA-BZ z TV

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Mon 18 Feb 2008 - 07:49:53 MET

Użytkownik "Jacek" <ktosik@polska.pl> napisał w wiadomości news:fpaffn$abs$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Czy ktoś z Was ma taki monitor?
> Rozważam jego zakup. Miałby służyć poza biurową pracą również do
> amatorskiej obróbki zdjęć cyfrowych. Czy się nada do tego?

Średnio. Matryca TN. Kolorowy to on jest, ale kolory mają się średnio do rzeczywistych.
Myślę, że ten model zoptymalizowany raczej do oglądania filmów.

Piszę, że średnio, bo piszesz, że "do amatorskiej". Inaczej napisałbym, że wcale.
A jak "do amatorskiej", to trochę się nada, ale nie zobaczysz na nim subtelnych
przejść tonalnych w światłach i cieniach. Babcię i ciocię z imienic rozpoznasz :).

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin
Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB