SpeedTouch 536V6- prawid³owa konfiguracja?

Autor: allegrowicz <beluk1_at_o2.pl>
Data: Sun 17 Feb 2008 - 09:10:27 MET

Witam,
Piszê poniewa¿ mam problem z konfiguracj± modemu SpeedTouch 536V6. Nie
wiem czy to odpowiednia grupa- je¶li nie to bardzo przepraszam. Mój
problem tkwi w tym, ¿e po klikudziesiêciu minutach korzystania jestem
od³±czany z internetu i zaczyna migaæ dioda "DSL". Gdy dioda "DSL" siê
ustabilizuje to znów mam internet- tak jest ci±gle. Korzystam z us³ugi
szybkiego internetu 1Mb/s firmy tele2. Gdy chcê uzyskaæ pomoc od
tele2, to umawiam siê z technikami na dan± godzinê i tak jest ju¿ od
pó³ roku, bez rzadnych efektów. Byæ mo¿e mam co¶ ¼le ustawione.
Korzystam z pod³±czenia ¿ó³tym kabelkiem ethernet i z karty sieciowej
Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC.
W opcjach karty sieciowej, w zak³adce "Zarz±dzanie energi±"
odznaczy³em opcjê "Zezwalaj komputerowi na wy³±czenie tego urz±dzenia
w celu oszczêdzania energii". W panelu sterowania, w po³±czeniach
sieciowych widnieje. : Po³±czenie lokalne i Tele2 jako po³±czenie-
mostek sieciowy.
Protokó³ TCP/IP jest pusty. W ustawieniach sprzêtu w przegl±darce pod
adresem: http://192.168.1.254/ , po klikniêciu na Speedtouch, a
nastêpnie w "Skonfiguruj" -> nastêpnie wybraniu "Bridge" i VPI/VCI na
0.35 i zaznaczeniu serwera DHCP i po wrowadzeniu danych u¿ytkownika
systemu dalej mam ten problem. Co jest ¼le ustawione? Z góry dziêkujê
za pomoc. Pozdrawiam