Re: Pecet mały, cichy i ładny

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Sun 17 Feb 2008 - 09:09:36 MET

> Interesująca propozycja.

Ja jestem zachwycony. Jeszcze 2 tyg. temu bym nie uwierzył,
że to możliwe. A jednak!

> Dysk mi nie przszkadza, bo nie wydziela jednostajnego szumu, tylko
> sporadyczny. A jaką masz obudowę i zasilacz?

Jakąś tam "generyczną", chyba modcom. Nic szczególnego.

A problem z hałasem dysku to nie szum, czy sporadyczny klekot głowicy,
ale jednostajne i lekko falujące niskotonowe buczenie. Sam dysk nie buczy,
tylko wibruje, a buczy wibrująca od tego obudowa. Nie jest to bardzo
głośne, ale przy kompletnej ciszy (brak wentylatora na CPU i na karcie
graficznej),
staje się to istotne.

latet