Re: Pecet mały, cichy i ładny

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 11:43:11 MET

> Na jaką inna płytę główną zamienić tego Abita, żeby miał porównywalne
> parametry? Raczej nie gram, ale może lepiej kupić oddzielną grafikę i MB
> bez grafiki? Cicha praca tego sprzętu jest dla mnie bardzo ważna.
> Jak uważacie?

Uwazam, ze powinieneś w takim razie założyć chłodzenie pasywne
na procesor.

U mnie taki Asus:
http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=870758
zamontowany bez wentylatora, ochładza Core2Duo 2,3GHz do 35-38 C.

Jedyne (!!!) co slychać w tym kompie to dysk twardy, ale wyciszanie
dysku to już całkiem inna bajka (a raczej melodramat bez happy-endu).

Pozdrawiam,

latet