Pecet mały, cichy i ładny

Autor: Yry <e-xploited.wytnijtentekst_at_gazeta.pl>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 02:41:57 MET

Witam.

Poszukuję konfiguracji dla komputera, który spełniałby kryteria takie
jak w temacie: nie za duży, ładny (mi akurat podopa się minimalistyczny
design i soilidne wykonanie) no i przede wsystkim cichy.

Wydawało mi się, że już znalazłem konfigurację, która mi odpowiada,
czyli:
Obudowa Antec NSK1480-EC microATX (350W)
Procesor Intel Core2 Duo E4500 2,2GHz (S775) BOX
Płyta główna Abit Fatal1ty F-I90HD
Pamięć RAM Kingston DDR2 2x 1GB 800MHz CL5
Dysk twardy Caviar SE-16 500 GB WD500AAKS 16MB cache SATA-II
DVDRW

ale okazało się, że sygnał na wyjściu VGA D-SUB, który daje ta
zintegrowana z płytą grafika jest zły, a ja, póki co mam monitor LCD z
wejściem VGA.

Na jaką inna płytę główną zamienić tego Abita, żeby miał porównywalne
parametry? Raczej nie gram, ale może lepiej kupić oddzielną grafikę i MB
bez grafiki? Cicha praca tego sprzętu jest dla mnie bardzo ważna.

Jak uważacie?

--
Pozdrawiam, Marcin