Re: Jaka karta dzwiękowa ?

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 00:07:27 MET

Pawełek wrote:
> ad1) nie miałem na mysli tego ze zle gra tylko ze nie moge osiagnać
> max mozliwosci

Na tych głośnikach? Możesz, jeśli nie maks, to się do niego w tej chwili
mocno zbliżasz.

> ad2) lepszy w sensie że bardziej realistyczny bass zeby bardziej
> szalał

Bez przesady... :) W tanich głośnikach 2.1 niskie tony są zwykle kiepsko
kontrolowane (szczególnie w subie typu bass reflex) i żadna karta nic tu
nie zdziała. Chcesz więcej bassu - pobaw się korektorem, użyj dobrego
odtwarzacza dającego pełniejszą kontrolę nad dźwiękiem.
Pamiętaj, że brzmienie zależy też mocno od rozstawienia głośników,
akustyki pomieszczenia (zagracony pokój, z zasłonami, dywanem i książkami
zawsze brzmi dużo lepiej, niż stosunkowo pusty), ustawień zw. z poziomem
głośności w PC i głośnikach.

Jeśli zależało Ci na naturalności i czystości dźwięku (i na lepiej
kontrolowanych niskich tonach), trzeba się było rozejrzeć za M80 albo
kupić T20 (lub T40). Zupełnie inny poziom (w moim odczuciu).

k,