smart - czy wszystko jest w miare ok - to ja sie podlaczam

Autor: Michal <bruneros_no_spam_at_o2.pl>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 20:31:43 MET

mam 2 dyski

1) Seagate Barracuda 7200.10 250 GB

http://www.bruneros.md4.pl/photo/ST3250820AS.gif

1) Seagate Barracuda 7200.9 300 GB

http://www.bruneros.md4.pl/photo/ST3300622A.gif

tak wygladaja ich wyniki smarta - osttanio chyba oba cos zaczly swirowac
kom nie chcial startowac, przy kopiowaniu z dysku na dysk pojawily sie
glosne klikania
no i chyba czasami dzialaja wolniej niz powinny
ale generalnie chodza - a ja czuje sie jakbym siedzial na bombie

moje pytanie jest takie - na ile z tych smartow mozna odczytac ze cos jest
nie tak ?
oba dyski sa na gwarancji - czy takie zachowanie i odczyt ze smarta
kwlifikuje je do oddania
do serwisu ?