Re: zestawienie wydajnosci kart graficznych

Autor: Konrad N>S> <najswiezy_at_op.pl>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 15:35:33 MET

Użytkownik "Leszek K." <leszek60.wytnij.@neeostrada.pl> napisał w wiadomości
news:fp46d6$hd9$1@inews.gazeta.pl...

> Na cenę.

to znaczy:

1. będzie wszędzie to samo?
patrząc tylko na zawartą grafikę i pomijając inne parametry tym samym będzie
płyta z grafiką:
- SiS 672 za 150zł albo VIA K8M800 za 130 złotych
- GeForce 6150 za 260 złotych
- G35 IGMA X3500 za 500pln?

2. czy też może "na cenę" oznacza czym droższa tym lepsza?

bo nie wiem jak odczytać twoją odpowiedź, by patrzeć na cenę?

pytam poważnie, nie znam się. przypomnę, że pytam o grafiki 'na płycie'.