Re: PVA vs TN - bez porównania

Autor: M... <kfsfsk_at_ed.pl>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 14:48:03 MET

>wagi mnożę przez oceny i wychodzi mi ocena końcowa
>
>CRT TN PVA
>113 105,5 137,5

Tak, tylko zapomniałeś napisać o wymiarach, szkodliwości dla oczu,
zbieżności kolorów, na prawdę płaskiego ekranu w LCD, odwzorowania czerni i
bieli, mniejszych odblasków w matowych ekranach i paru innych + i -. Dla
mnie ten test jest mało przydatny. Mam obecnie LCD Samsunga 960BF na jakiejś
TN i nie wrócił bym na pewno do super wypasionego CRT. monitory LCD nawet na
TN są znacznie lepsze od CRT i mam szczerze mówiąc gdzieś idealne
odwzorowanie kolorów, bo szczerze mówiąc fotki/gry/strony wyglądają ładnie i
nie widać jakichkolwiek przekłamań. Niektórzy podchodzą do monitorów jakby
profesjonalnie składali grafikę, a nie grali w Quaka po nocach. Bez przesady
Panowie.

Pozdrawiam