Re: PVA vs TN - bez porównania

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 13:22:41 MET

> Chwalićie czy ganicie
> te TN?

Ja też nie kumam.
Radek niech se kupi LCD mono,
a Jacek niech sie cieszy z PVA.

Szkoda, że nie opisał tych sławetnych różnic
PVA a TN, a jeśli zdaje mu się, że opisał,
to zrobił to nieco chaotycznie.

Moja tabelka z porównaniem dla lejków (laików totalnych)
Porównuję dobre CRT, dobre TN i dobre PVA

matryca CRT TN PVA
korory_ 5. 2+ 5- bo są lepsze rzeczy, niż PVA
czasy__ 3+ 4+ 4+ bo TNki i ich niebotyczne czasy to jak terapixele w badziewnych małpkach - na co to komu?
kąty___ 5 2. 4+ bo są lepsze wyswietlacze, niż PVA, i nie ma gorszych niż TN (opróćz starych TN)
rodziałki 4. 5. 5 bo co tu porównywać?
wejścia_ 3. 5. 5+ bo CRT nie mają się czym popisać, a PVA są czesto lepie jwyposażone, niż TNki
podswietlenie 3 3 4+ bo w PVA trochę dbają o jakość; 4, bo trochę
wara___ 2 5 5 bo wiadomo co. CRT RULEZ...
cena___ .. 5. 4 bo CRT dobrego nowego nie kupi już, a PVA drogie, ale już dość dostępne

O czymś zapomniałem?

Oczywiście całe moje porównanie dotyczy nie topowych, ale znośnych urządzeń dostępnych w sklepach (nie licząc CRT),
a nie marketowych wynalazków. W praktyce należy rozpatrywać konkretne modele

Polecam jeszcze tabelę wag, jaką przyjąłem sobie przy porównaniu:

5 korory
2 czasy
5 kąty
3 rodziałki
3 wejścia
4 podswietlenie
4 cena

wagi mnożę przez oceny i wychodzi mi ocena końcowa

CRT TN PVA
113 105,5 137,5

Serdeczne pozdrowienia

--