Re: zestawienie wydajnosci kart graficznych

Autor: Konrad N>S> <najswiezy_at_op.pl>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 12:50:50 MET

U偶ytkownik "Micha艂 Czerniak" <michal_czerniak@op.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
news:fp3n6b$ca9$1@news.onet.pl...

> Tutaj jest cz臋sto aktualizowane:
> http://www.tomshardware.co.uk/charts/graphics-cards/3dmark06-v1-0-2-hdr-sm3-0-score,74.html

tych test贸w jest bardzo du偶o. ich nazwy mnie nic nie m贸wi膮.

pytanie laika:

na kt贸re wyniki, kt贸rych test贸w patrze膰, je艣li szuka si臋 karty grafiki s艂u偶膮cej
w komputerze domowym przeznaczonym tylko do przegl膮dania internetu, odbierania
poczty, edycji dokument贸w i ogl膮dania film贸w?

prosz臋 wskaza膰 kilka najistotniejszych.

(nigdy nie by艂o i nigdy nie b臋dzie 偶adnych gier, nawet pasjans i kierki zosta艂y
odinstalowane)