Re: Dysk SATA nie bootuje - help.

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 12:22:36 MET

kniarzyn pisze:
> [...]
> zainstalowania systemu na tym dysku. Zarówno instalacja Win z płyty
> instalacyjnej jak też z obrazu Ghosta partycji systemowej innego dysku nie
> działa. Niby system się instaluje, ale nie da się go zbootować z tego dysku.
> W biosie wskazałem, żeby uruchamiał się z dysku SATA. Czytałem że można
> przestawić kontroler SATA w tryb emulacji IDE - u mnie nie ma tej
> możliwości. Sterowniki SATA od płyty głównej są tylko do trybu RAID, więc
> chyba nie muszę ich wgrywać.
>
> Proszę o jakieś wskazówki, bo już mi ręce opadają i jesetm skłonny się

Dyskietka ze sterownikami i F6 w czasie startu instalacji, albo
przygotuj sobie zintegrowaną instalację programem nLite.

Poza tym to trochę NTG.

--
|        Andrea           |Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H
AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD2600XT, Arctic Freezer 64Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Seagate ST3160815AS 160GB, WDC WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-111L, Samsung SM-960BF, Be Quiet BQT E5-350W, + Audigy SE