Dysk SATA nie bootuje - help.

Autor: kniarzyn <kniarzyn_at_wp.pl>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 09:17:40 MET

Witam,

Kupiłem dysk twardy SATA2 WD3200AAKS. Moja płyta obsługuje SATA (ale nie 2).
Dysk przestawiłem zworką w tryb SATA1. Dysk jest wykrywany przez BIOS, pod
Windowsem działa bez problemów. Problem występuje podczas próby
zainstalowania systemu na tym dysku. Zarówno instalacja Win z płyty
instalacyjnej jak też z obrazu Ghosta partycji systemowej innego dysku nie
działa. Niby system się instaluje, ale nie da się go zbootować z tego dysku.
W biosie wskazałem, żeby uruchamiał się z dysku SATA. Czytałem że można
przestawić kontroler SATA w tryb emulacji IDE - u mnie nie ma tej
możliwości. Sterowniki SATA od płyty głównej są tylko do trybu RAID, więc
chyba nie muszę ich wgrywać.

Proszę o jakieś wskazówki, bo już mi ręce opadają i jesetm skłonny się
poddać.

Pozdrawiam,
kniarzyn

--
http://www.pokerstrategy.com?referrer=kniarzyn
Naucz się grać w pokera bez konieczności wpłaty własnego kapitału.Zgarnij