Vista 64 i instalacja Neostrady

Autor: Bantu <michalzmich_at_gmail.com>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 08:23:16 MET

Witam,

podkusiło mnie i kupiłem kompa z 4 GB ramu a do tego Viste 64bit,
dlatego, że docelowo będę rozbudowywał do 8 GB ramu no i nic innego
tego nie obsłuży. Kwestia taka, że nie mogę zainstalować Neo. W
sytuacji, gdy chciałem to zrobić bez tego ich programiku, tylko jako
modem dial up - system nie wykrywa sterowników. Wobec tego chciałem to
zainstalować wg poradnika tepsy, czyli płytka, potem podłącz modem,
itd. I tutaj zonk, bo po uruchomieniu autostartu mam info z systemu:
"ODMOWA DOSTĘPU".

Jak w końcu podłączyć neo do V64? Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Michał