Re: TN (dobrej firmy) czy S-PVA (słabej) ?? / LCD 24

Autor: ATK <atk1.atkWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Thu 14 Feb 2008 - 17:59:29 MET

> No ja nie widzialem jeszcze PVA, sPVA o slabej jakosci obrazu. Wez pod
> uwage, ze producentow samych matryc w technologi sPVA jest zaledwie
> kilku. Najwiekszym producentem jest Samsung. Matryce spva samsunga sa
> montowane w najlepsiejszych monitorach,

Wszyscy wiemy że samsung jes cienką firmą, to że produkują dużo to co ? Chiny
też produkują dużo i są największymi producentami ryżu, zup, zabawek, a niedługo
samochodów i motocykli.

CHIP pisał że samsung wlicza w to wszystkie wyświetlacze: do TV i do monitorów,
także do telefonów komórkowych, kas fiskalnych, kalkulatorów i rożnych urządzeń
elektronicznych. A jeśli chodzi o matryce do monitorów komputerowych to są
więksi producenci i jest wiele lepszych firm.
To jest jak z Hondą - mówią że są największym producentem silników spalinowych
na świecie, ale wliczają to silniki do motocykli i małych popierdułek których w
Chinach jeżdżą miliony oraz do ....agregatów prądotwórczych i kosiarek :)
Niemniej HONDA jest OK i nic do niej nie mam, natomiast matrycy samsunga nie
chciałbym w swoim monitorze

ATK