Re: TN (dobrej firmy) czy S-PVA (słabej) ?? / LCD 24

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Wed 13 Feb 2008 - 03:16:48 MET

Paweł Tomaszewski pisze:

> Lepsze odwzorowanie barw. Chociaż to i tak pewnie zależy od jakości panela.
> Wątpię aby te najtańsze miały aż tak bardzo fantastyczny obraz.

No ja nie widzialem jeszcze PVA, sPVA o slabej jakosci obrazu. Wez pod
uwage, ze producentow samych matryc w technologi sPVA jest zaledwie
kilku. Najwiekszym producentem jest Samsung. Matryce spva samsunga sa
montowane w najlepsiejszych monitorach, miedzy innymi Eizo.
TNki to wiele firm tlucze na potege bo to banalna technologia w
porownaniu do PVA.

Ja pracuje na leciwym juz monitorku Samsung 173P+ z matryca PVA i powiem
szczerze, ze stawialem przez ostatnie dwa lata bardzo duzo monitorow lcd
obok niego. Absolutnie zaden nie prezentowal tak doskonalego obrazu jak
moj 173p+ jeden testowany przeze mnie Eizo byl lepszy ale jego to mozna
pominac bo minitor kosztowal wowczas 5k wiec no nie ta klasa.

Teraz szukam drugiego 173p+. Zamiast zmieniac moj monitor na panorame to
postawie drugi taki sam... jak znajde gdzies 173p+

--
RudeBoy Selecta
ASUS P5W DH Deluxe + Core2Duo E6750 @2,88GHz + 4GB RAM OCZ