Re: domowy "serwer"

Autor: Any User <user_at_any.pl>
Data: Wed 13 Feb 2008 - 19:07:07 MET

> pisałem o umowach sieci tzw. "osiedlowych" - klikadziesiąt kompów lub
> klikaset w sieci...
>
> a wynika to z tego, że jak provider da palec to klient wyrwie zaraz całą
> rękę z kawałkiem tułowia...
>
> a tak na poważnie, jak pozwoli się podpinać dowolną liczbę kompów to pacjent
> zrobi dziurkę w ścianie do kolegi + kabelek po klatce lub elewacji do 2
> kolejnych i wszyscy będą jechać na tym wykupionym dla 1 osoby paśmie.
>
> A opłaty są kalkulowane w taki sposób, że zakłada się, że "normalny" user
> [...]

Ja mam dwa komputery i rzeczywiście dopłacam 5 zł miesięcznie za ten drugi.

Mam też łącze 6 Mbps i taką złotą zasadę, że w miarę możliwości staram
się je wysycać w 100%, aby skur.ysyny sobie na mnie nie zarabiały,
sprzedając ponownie pasmo, za które ja już zapłaciłem.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com