Re: TN (dobrej firmy) czy S-PVA (słabej) ?? / LCD 24

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 23:08:40 MET

[...]
> W moim egzemplarzu GATEWAY 2185W nie działa kilka funckji
> w menu, np. regulacja ostrości oraz gamma. O ile to pierwsze
> można śmiało przeboleć (funkcja jest nieaktywna w dla wejscie DVI),
> to gamma by się jednak przydała - jest aktywna, ale zmiana ustawienia
> nie daje żanego efektu. Nie wiem czy to normalne? Czy oznaka "odrzutu" z
> USA?

W moim 3 letnim Samsungu 213T (Made in Slovakia) większość ustawień
w trybie DVI jest nieaktywne, o czym jest mowa w instrukcji, więc
niewykluczone, że i w Twoim monitorze jest to normalne.
Mnie tam to nie przeszkadza, bo i tak używam wyłącznie regulacji
podświetlenia i trybu sRGB.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]