Re: TN (dobrej firmy) czy S-PVA (słabej) ?? / LCD 24

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 21:27:45 MET

> Miejskie legendy.

W moim egzemplarzu GATEWAY 2185W nie działa kilka funckji
w menu, np. regulacja ostrości oraz gamma. O ile to pierwsze
można śmiało przeboleć (funkcja jest nieaktywna w dla wejscie DVI),
to gamma by się jednak przydała - jest aktywna, ale zmiana ustawienia
nie daje żanego efektu. Nie wiem czy to normalne? Czy oznaka "odrzutu" z
USA?

latet