Re: Problemy plyta Socket 775 MSI G33M-FI a Skype

Autor: <Mar_at_zky>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 13:18:15 MET

> Efekt jest taki ze przy rozmowie testowej Skype, podczas odtwarzania
> dzwieku system automatycznie wycisza mikrofon. Kiedy ja zaczynam mowic
> mikrofon jest sciszony na maxa i oczywiscie nic sie nie nagrywa. Jesli w
> trakcie

wylacz usuwanie echa (echo cancellation) w panelu sterowania tej karty.
Pewnie to jakiś realtek albo inne badziewie np. CMI z nadmiarem nikomu nie
potrzebnej inteligencji. Szkoda, że teraz nie robią ludzkich zintegrowanych
kart dźwiękowych pozbawionych np. sensor jack'a i innych elementów które
starają się myśleć za użytkownika. jak nie poradzisz to kup na allegro
jakieś SB Audigy 1 za około 60 zł. Działa rewelacyjnie a wbudowany realtek
stwarzał tylko problemy a to widział mikrofon zamiast słuchawek i inne tego
typu bolączki.