Problemy plyta Socket 775 MSI G33M-FI a Skype

Autor: Tomasz <tomasz.tomasz1_at_wp.pl>
Data: Mon 11 Feb 2008 - 19:06:07 MET

Kilka dni temu kupilem nowy komputer z karta dzwiekowa zintegrowana na
plycie glownej Socket 775 MSI G33M-FI. Zainstalowalem Skypa i niestety nie
mam mozliwosci ustawienia wszystkiego zgodnie z instrukcja skype gdyz przy
tej karcie dzwiekowej nie ma takich opcji jak w instrukcji skype.
Efekt jest taki ze przy rozmowie testowej Skype, podczas odtwarzania dzwieku
system automatycznie wycisza mikrofon. Kiedy ja zaczynam mowic mikrofon jest
sciszony na maxa i oczywiscie nic sie nie nagrywa. Jesli w trakcie
nagrywania poglosnie mikrofon to sie cos nagrywa ale przeciez nie bede
recznie bez przerwy poglasnial mikrofonu. Nie widze zadnej mozliwosci innego
ustawienia.
Serwis sprzedawcy komputera proponuje mi kupienie dodatkowej karty
dzwiekowej, ale na starym komputerze tez mialem karte zintegrowana a zadnych
problemow ze Skype.
Czy ktos z Was ma taka karte dzwiekowa i jak mozna sobie poradzic ze Skype?

--
Tomasz