Re: X3100 - opinie

Autor: Daro <daro987_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Mon 11 Feb 2008 - 23:53:29 MET

smogg pisze:

> zastanawiam sie nad kupnem laptopa IBM ThinkPad R61i.
> Laptop ma układ graficzny X3100, czytalem troche o tym i jest kiepsko...
> ale czy az tak? obecnie mam laptopa z prockiem 1.7GHz, 1GB ramu i
> radeona 9600 32MB i pogrywam sobie czasami w jakies starsze gierki...
> kupujac nowego laptopa mam nadzieje, ze bede mogl pograc w gry troche
> nowsze... wiec jak to jest? wiem, ze z najnowszymi grami x3100 nie radzi
> sobie, ale co np. z silent hunter 3, fable, beyond good and evil, colin
> 2006 i gry mniej wiecej z okresu do początku 2007 roku lub koniec 2006 ?

Pewinie moja opinia na niewiele sie przyda, ale.. mam podobnego laptopa,
tyle ze R61e, rowniez z X3100 na pokladzie. Z ciekawosci odpalilem na
nim jedna gre: MS Train Simulator, ktora jest z 2001 czy 2002 roku, a
wiec staroc. Dzialala plynnie przy wszystkich opcjach dot. grafiki
ustawionych na maxa tyle ze.. tekstury byly jakies takie brzydkie w
porownaniu z tym, co oferuje GF 4 Ti, ktorego mam w stacjonarnym.
Jesli jestes zainteresowany, to moge odpalic na nim jakis benchmark typu
  3dmark i opublikowac wyniki.

> pozdro
> smogg

Pozdrawiam