X3100 - opinie

Autor: smogg <smogg9_at_NOSPAMop.pl>
Data: Mon 11 Feb 2008 - 21:38:10 MET

Witam,
zastanawiam sie nad kupnem laptopa IBM ThinkPad R61i.
Laptop ma układ graficzny X3100, czytalem troche o tym i jest kiepsko...
ale czy az tak? obecnie mam laptopa z prockiem 1.7GHz, 1GB ramu i
radeona 9600 32MB i pogrywam sobie czasami w jakies starsze gierki...
kupujac nowego laptopa mam nadzieje, ze bede mogl pograc w gry troche
nowsze... wiec jak to jest? wiem, ze z najnowszymi grami x3100 nie radzi
sobie, ale co np. z silent hunter 3, fable, beyond good and evil, colin
2006 i gry mniej wiecej z okresu do początku 2007 roku lub koniec 2006 ?

pozdro
smogg