Re: Tani laptop z e-SATA?

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Mon 11 Feb 2008 - 08:15:46 MET

> Ja bym był jednak za zewnętrzną kartą zamiast
> silenia się na znalezienie notebooka z eSATA, bo wybór kart jest większy
> niż tych notebooków

Ale gdy e-SATA jest wbudowany, zintegrowany z płytą główną,
to jest szansa, że zadziała już z poziomu BIOS-a.

Zastosowania:

- np. archiwizacja partycji przy pomocy BootIT NG odpalonego z CD,
- odpalanie innego systemu oper. z dysku zewn. w razie takiej potrzeby.

Wątpie czy BootIT NG "zobaczy" dysk zewn. podłączony do eSATA
na karcie expresscard. A może? Ktoś próbował?

Dzięki,

latet