Re: Monitory LCD i rozdzielczość niższa niż nominalna

Autor: Apanas Budriszko <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Sun 10 Feb 2008 - 20:28:39 MET

Użytkownik "Paweł Tomaszewski" <peval84@gezate.pl> napisał w wiadomości
news:39gd1rr7g8yc.dlg@usmiechnijcie.sie.buraki.pl...

> IMHO panorama w laptopach po prostu lepiej wygląda...
> A wy zamiast się kłócić mogli byście podać jakieś argumenty za i przeciw
> kwadratowi i panoramie. Sam chętnie poczytam. :)

Odpowiedź jest prosta i podana w kilku miejscach w tym wątku, kupujesz to co
ci jest potrzebne !

- Jeśli grasz w gry które obsługują widescreen - większość nowych jeśli nie
wszystkie (argument że panorama jest ebz sensu bo stare gry na niej d...
wyglądają jest śmieszny)

- Filmy oglądanie
- Filmy obróbka
- Grafika obróbka (oczywiście jak ktoś woli, ja tak)
- oraz inne rzeczy, ktore robisz a potrafią wykorzystać widescreen

ostatni argument ? taka jest przyszlość ;-)