Re: uziemienie komputera

Autor: ALEX Lodzermensch <kill_at_spamers.us>
Data: Sun 10 Feb 2008 - 20:18:22 MET

*Alex81* ni au koto ha itsumo tanoshii

> A skąd wiesz że Leszek w ogóle ma jakiś miernik czy choćby próbnik?

Do kupienia w Tesco za 2 czy 3 złote. Uważasz że zmostkowanie zerowego
z uziemieniem to jakaś filozofia?? Ale faktycznie niech się kolega za
to nie bierze, bo jeszcze zapomni wyłączyć bezpieczników i dopiero
będzie kłopot.

> Nie każdy musi znać się na kranach, gniazdkach tudzież wymianie
> szkotek w odkurzaczu ;)

Te szczotki w silniku to jest nieco większy problem, ale i to
wykonalne ]:-D

--
ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D