Re: Ati X1950 Pro i zasilacz 250W

Autor: Alba <bumsik_at_vp.pl>
Data: Sun 10 Feb 2008 - 20:12:57 MET

Użytkownik "Nix" <videoart1__WYTNIJ __TO__@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fon03e$rsj$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Złożyłem taki zestaw <z ATI 1950 Pro>

Sterowniki panie do kitu sa.
Sam mialem podobny problem - majac stary komputer (AGP, Athlon na soc. 754)
by przedluzyc jego zywotnosc postanowilem kupic ww. karte (bo wydajnosciowo
podobno 8600 GT). Jaki efekt:
Benchmarki: rewelacja. Gro i bucy - rewelacja - roznica miedzy ta karta a
7600 GT ktora mialem wtedy budzila moja radosc.
Gry: Noz cholera.....
Chodzic chodza - wiekszosc plynniej ale!!!!
1. Problem z AGP. PCI read / write dziala. AGP read write - niektore gry
wywala w powietrze (WoW, S.T.A.L.K.E.R, LotRO).
2. Po wylaczeni AGP (wlacznie PCI read / write) Problem z czescia gier -
taki S.T.A.L.K.E.R dzial dopiero po wylaczeniu cieni (inaczej slide show),
to samo w przypadku Hell Gate.

Gdzie w sieci wyczytalem, ze na najnowszych sterownikach karty na AGP
dzialaja zle i trzeba wrocic do starszych...
Zly jestem z tego powodu na ATI cholernie.