Re: Monitory LCD i rozdzielczość niższa niż nominalna

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Sun 10 Feb 2008 - 19:42:51 MET

Player wrote:
> tak, >80% monitorów LCD w naszych domach to TN -> 80% użytkowników
> robi bezsensowne zakupy...

Nigdzie tak nie napisałem, ile razy ktoś mnie pyta o radę dotyczącą
monitora, to pytam o docelowe zastosowania, mówię jakie są plusy
i minusy matryc dostępnych na rynku. Zazwyczaj wybór pada na monitor
oparty o matrycę TN. W życiu bym nikogo nie naciągnął na dopłatę do
niepotrzebnych danej osobie ficzerów.

> dał bym sobie spokój z tym pluciem na TN, jak ktoś chce tańczyć wokół
> monitora to niech sobie płaci 100% więcej za "super" PVA i super kąty
> widzenia

Mam gdzieś kąty widzenia, siedzę przed monitorem sam. Płaci się za
paletę kolorów i ich odwzorowanie przede wszystkim.

Pisząc o 'sensownej matrycy' miałem na myśli moje zastosowania,
choć faktycznie zabrzmiało to jakbym uważał, że TN jest do kitu
i nikt nie powinien tego kupować. A tak nie jest. :)

--
Pozdrawiam
  __