Re: Router z wbudowanym modemem kablowym

Autor: Tomek Banach <bez_tegotbanan_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 10 Feb 2008 - 18:08:51 MET

Rico wrote:
> Modem ktory jest instalowany musi byc w ich bazie danych (mac i nr.
> ser), jak w magazynie zapomnieli wciagnac do systemu to byla d...
> zbita. Widza tez jaki to jest typ modemu, zreszta tak musi byc bo w
> koncu co jakis czas trzeba robic update softu, rosnie przeciez i
> predkosc (jak zaczynalem bylo 300 teraz jest 16384 Kbps) to i soft
> trzeba dopasowac. I wyobraz sobie - kazdy ma inny modem, oni cos
> zmienia u ciebie nie dziala wiec lapiesz za telefon i "mowisz" co o
> nich myslisz.

Dlaczego zakladasz ze odrazu bede sie awanturowal ?

> Ale tobie sie wydaje ze za flaszke zalatwisz z
> monterem.

Nic mi sie nie wydaje zastanawialem sie czy jezeli taka podmiana jest
malo inwazyjna to czy mozna zadzialac mniej oficjalnym kanalem i tyle.

> Pomijajac to ze i za caly monopolowy nie zalatwisz to ten
> monter wie jak u klienta i co ma zamontowac, jak to sie w centrali
> odbywa to on nie bardzo wie bo nigdy tam nie byl.

> A Kablowka takich
> urzadzen nie ma bo po pierwsze bylyby drozsze,

Czy ja kaze wszystkim dawac te drozsze urzadzenia ? Kwestia tego co kto
potrzebuje i jest sklonny wiecej zaplacic. Tpsa miala swego czasu cos
takiego w ofercie - dla chetnych mozna bylo kupic/wydzierzawic modem
odrazu z routerem.

Argument o niejednolitym sprzecie u wszystkich uzytkownikow odpada na
stronie jest informacje ze instaluja piec rodzajow modemow wiec raczej
mala roznica jakby mieli ich szesc.

> a po drugie to masz
> prawo podlaczyc jeden komputer (niektore kablowki dopuszczaja dwa to
> wtedy ten drugi leci przez usb). A tak jakbys mial mozliwosc to moze
> bys wpadl na pomysl aby sasiadowi udostepnic i oplata na pol. A tak
> to i sasiad zaplaci i ty.

pudlo - dostawca nie ma nic przeciwko zebym sobie to lacze rozdzielal.
Pytalem na infolinii i nie przeszkadza im ze podziele lacze na wiecej
komputerow..

--
Pozdrawiam
Tomek