Re: Monitory LCD i rozdzielczość niższa niż nominalna

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Sun 10 Feb 2008 - 17:07:52 MET

ToMasz wrote:

> Witam
> ja sie podepne ze swoim własciwie podobnym pytaniem. Czy mozna kupic
> duzy monitor LCD np 19 cali lub wiecej, ale z małą rozdzielczością? tak
> około 1000 punktów w poziomie? Dlaczego ? 95% mojej pracy z kompem to
> czytanie z WWW, które w 90 % optymalizowane są (flaszem) do rozdziałki
> 800x600.... Tak wiec na normalnym monitorze mam juz marginesy ( opera
> czasem dobrze naciąga czasem nie) a o panoramie juz nie wspominam.

Jeżeli głównie przeglądasz www to może warto było by się zastanowić nad
panoramą z funkcją PIVOT? Wtedy, w przypadku przedstawionego wyżej LG, masz
1680 pikseli w pionie i tylko 1050 w poziomie. Czyli akurat na stronę
optymalizowaną pod 1024 + pasek przewijania.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pivot

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *