Re: EPIA na domowy serwer? nada sie czy nie?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Sun 10 Feb 2008 - 11:48:58 MET

kamilk wrote:

> No i naturalnie wybór pada na mobo Vii (Epia, coś na C7) z pasywnym
> chłodzeniem plus przesiadka na dysk 2,5" (na Solid State mnie niestać

To podlacz karte CF przez przejsciowke CF->IDE, zwróc uwage zeby to działało
w UDMA (np. karty x233 i szybsze maja UDMA, ale nie tylko).

> :( ). Motherboard powinien mieć przynajmniej jedno PCI i być
> energooszczędne!

Jedno PCI maja chyba wszytkie EPIA'e, a po podlaczeniu PCI-Raiser nawet dwa
sloty PCI.

> Pytanie brzmi:
> jak taki zestaw poradzi sobie z pracą 24/7/365?
> (na hiperwydajności mi nie zależy
> a usługi: www, poczta, proxy będą używane max. przez 3 userow
> jednoczesnie).

Poradzi ale EPIA 1GHz bedzie mniej wydajna od Celerona 900.

> Może macie jakieś doświadczenia w tym zakresie?
> Albo konstruktywne podpowiedzi :)

Zobacz jeszcze plyty Intela w formacie ITX. Sa szybsze, pobierają <40W mocy,
ale maja mnie złącz od EPIA, niemniej do serwera Ci sie w 100% nada.

--
pozdrawiam
      Mikolaj