Temperatura, obroty czym...?

Autor: Lookaszek <lookasik_at_poczta.cutit.fm>
Data: Sun 10 Feb 2008 - 10:26:48 MET

Czy jest jakies oprohramowanie, którym można sprawdzic temperaturę procesora
oraz karty graficznej oraz predkości wiatraczków zainstalowanych na tymże???

Od pewnego czasu mam problem z Colinem Dirt. Pogram chwilke i zawiesza się.
Wcześniej ten ptroblem nie występował anic takiego nie robiłem w komputerze.
Zauważyłem jednak (o ile dobrze pamiętam), że kiedyś jak grałem dłużej w
Colina to słychać było, że wiatrczaki chodza głośniej (jak mniemam
temperatura się podnosiła), a teraz wiartrczaki chodzą cały czas tak samo.

pozdrawiam