Re: Tani laptop z e-SATA?

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Sat 09 Feb 2008 - 23:49:49 MET

> Nie wydaje mi sie. Widziales kiedys zewnetrzny dysk na sata?

Co rozumiesz przez "dysk zewnętrzny"?
Ja mam od roku zewnętrzną kieszeń na dysk SATA,
podłączaną przez e-sata (lub USB, jak kto woli)
i bardzo sobie chwalę takie rozwiązanie.
W kieszeń włożyłem oczywiście zwykły dysk 3.5" SATA.
Zasilanie jest oddzielne, no ale za to szybkość taka sama,
jak dysku zamontowanego w pececie.
Tak podłączony dysk "widzi" mi również Boot-NG, co się
mi już przydało.

Pozdrawiam,

latet