Re: Tem. Core2Duo - dziwne - szybszy bez wiatraka zimniejszy niz wolnieszy z wiatrakiem!

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Sat 09 Feb 2008 - 23:43:25 MET

> Ale sam pomiar jest +/- 10'C niedokładny, a czasem bywa że gorzej.
> Musiałbyś próbować na tej samej płycie głównej, by móc coś porównywać,
> albo realnie mierzyć temperaturę FAKTYCZNĄ np pirometrem.

Gość, który składał opisany przeze mnie komp nr 2, twierdzi,
że temperatura tego egzempalarza Core 2 Duo E6550
na tej płycie z chłodzeniem BOX była "wyraźnie wyższa",
niż potem, po załozeniu pasywnego radiatora Ausa.

A może tutaj ktoś ma porównawcze doświadczenia grzania się
Core 2 Duo E6300 i Core 2 Duo E6550? Być może ten drugi jest
z jakichś powodów chłodniejszy z natury?

Anyway - nawet zakladając spory bład pomiaru, to wygląda na to,
że Aususowy bierny kaloryferek spisuje się świetnie. A zawsze
jest też możliwość założenia na niego cichego 12" wiatraka.

Pozdrawiam,

latet