Re: Jak karty graficzna z HDMI w praktyce?

Autor: topek <topek-spamerzy-to-mendy-je-PiPi-ne_at_post.pl>
Data: Sat 09 Feb 2008 - 23:42:05 MET

Latet pisze:
> [...]
Jesli film jest w mkv to cie nic nie obchodzi kwestia kodowania.

Do plynnego dekodowania full-hd potrzebny jest dobry procek a nie karta.
Ja mam karte z wyjsciem DVI i podlaczonego samsunga 40" LCD kablem 10m
DVI-HDMI i filmy w HD (1280x720) w formacie mkv (matroska) wygladaja
pieknie :) FullHD nie probowalem ale powinno na mojej konfiguracji pojsc:
Athlon x2 3800+
GF7600GS
1GB RAm

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<---napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych--->